poniedziałek, 5 grudnia 2016

Święta tuż tuż

Święta tuż tuż

takie święta uwielbiam

tegoroczna ozdoba na święta
        Nie wiem jak inni, ale ja uwielbiam Święta Bożego Narodzenia. Wiem, że w naszej religii nie są to najważniejsze święta, ale dla mnie osobiście są najcudowniejszymi świętami.
Uwielbiam ten czas przed, kiedy w witrynach sklepowych pojawiają się przecudne ozdoby świąteczne, a wewnątrz rozbrzmiewają świąteczne piosenki. Ulice przyozdobione światełkami.  
Ach cudowny czas. 
Do pełni szczęścia potrzeba już tylko "białego puchu" spadającego z nieba, mrozu co przyozdobi drzewa i krzewy promieni słońca, które dodadzą blasku i można się poczuć jak w bajkowej krainie. 
Ale się rozmarzyłam. 

To również dobry czas żeby przygotować własne ozdoby świąteczne. Ja już takie sobie przygotowałam. 







pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz