poniedziałek, 4 stycznia 2016

Tak ...
wolne się skończyło i czas powrotu do rzeczywistości nastąpił.
Szczerze powiedziawszy ciężko było. W nocy przynajmniej cztery razy się budziłam, a wszystko prze z to, że bałam się, że zaśpię do pracy.
Przez to rano ciężko było mi wstać z łóżka. W pracy  o godzinie 13:00 mogłabym pójść do domu w ramach przystosowania do nowej rzeczywistości .
Kilka dni wolnego, a potrafi całkiem zaburzyć istniejący wcześniej rytm.

A jak u was wyglądał powrót do rzeczywistości ?

Po pracy było dużo lepiej wyskoczyłam jakby to powiedział Puchatek na małe co nieco, ale nie po miodek tylko na zakupowe co nieco w jednym z moich ulubionych sklepów Home&You.
Ponieważ to czas przecen, więc skorzystałam z okazji i sprawiłam sobie małe co nieco :-)

a o to moje małe co nieco 

pozdrawiam


2 komentarze:

  1. Tez była w tym sklepie i widziałam te kieliszki są naprawdę super.
    Ja jestem wielbicielką czerwonego dlatego też tak bardzo lubię ten sklep.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, w tym sklepie każdy znajdzie coś dla siebie. Jest tam na czym oko zawiesić :-)

    OdpowiedzUsuń