piątek, 17 lutego 2017

Rok 2017 i jego wyzwania

Rok 2017

Witam serdecznie wszystkich i każdego z osobna w tym nowym roku, aczkolwiek już nie takim nowym bo mamy już przecież połowę lutego :-).
Z tej okazji też chciałam bardzo podziękować, że zechcieliście odwiedzać mojego bloga i czytać te moje wypociny pisarskie. Mam świadomość tego, że pisarz ze mnie marny, ale staram się naprawdę. A skoro jednak zaglądacie to uznam, że tragedii jako takiej nie ma i za to jeszcze raz dziękuję, mając jednak cichą nadzieję, że dalej będziecie mnie odwiedzać. Będzie mi bardzo miło, a jak od czasu do czasu otrzymam jeszcze jakiś komentarz (najlepiej miły:-) ) to będę jeszcze szczęśliwsza. Z góry dziękuję.

Jak tam wasze tegoroczne postanowienia?

Moim postanowieniem na ten rok jest nic nie postanawiać. Zapytacie dlaczego, a no dlatego, że słabo wywiązuję się ze swoich postanowień. Dlatego też postanowiłam nic nie postanawiać. W tym roku stawiam na planowanie. Więc planów na ten rok mam wiele, czy wszystkie zrealizuję zobaczymy. Jedno jest pewne, jeżeli coś z tych planów "spali na panewce" nie będę miła "gorzkiej czkawki", bo jak to z planami bywa często ulegają zmianom. I tej wersji będę się trzymać :-). No i proszę grunt to sobie wszystko dobrze wytłumaczyć i świat staje się bardziej kolorowy.

Znalezione obrazy dla zapytania kolorowy świat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz