poniedziałek, 18 stycznia 2016

Witam
Muszę podzielić się z wami swoim odkryciem. Dzisiaj serfowałam po internecie szukając blogów z rękodziełem. Ponieważ jak przystało na Zosię Samosię uwielbiam wiele rzeczy robić sama.W celu dostarczenia sobie nowych inspiracji lubię oglądać prace innych, śledzić w czasopismach  różnego rodzaju aranżacje. Dzisiaj właśnie znalazłam bloga z rękodziełem. Prowadzi go Bernadeta, która mówi o sobie, że jest marzycielką i marzy o tym by zostać prawdziwą "kurą domową", zamieszkać w drewnianym domku na wsi wraz z rodziną i jej pasją, którą jest rękodzieło. Muszę przyznać, że potrafię zrozumieć jej marzenie.
Oglądając jej prace moim sercem zawładnęła piękna  Waldorfska lalka o imieniu Konstancja. Zapraszam do odwiedzin bloga Bernadety myślę, że podobnie jak to było ze mną będziecie zafascynowani jej pracami.

Oto link do strony: http://blog.tildy.pl/kontakt







Przedstawiam  wam Konstancję, lalkę która dzisiaj zawładnęła moim sercem. Zdjęcie, które wam przedstawiam jest autorstwa Bernadety. Wstawiłam je po to, żeby jeszcze bardziej zachęcić was do odwiedzin  http://blog.tildy.pl/kontakt



pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz