sobota, 2 stycznia 2016

       Jest 02 styczeń 2016 roku godz. 20:26 siedzę na kanapie i tworzę swojego pierwszego bloga. Wiem co powiecie nie ja pierwsza i nie ostatnia, też to wiem. Mimo wszystko chcę spróbować i podjąć to wyzwanie jedno z wielu jakie chciałabym podjąć w tym nowym roku. Mam nadzieję, że mi się uda.

Moje motto na ten rok to : żeby zawsze chciało mi się chcieć 

A to lista moich wyzwań (mam nadzieję, że uda mi się im sprostać i zrealizować) :
  1. ćwiczyć przynajmniej 3 razy w tygodniu minimum 1x,
  2. przeczytać przynajmniej kilka książek, które cierpliwie czekają na półkach mojej biblioteczki,
  3. dokończyć wszystkie rozpoczęte i nie dokończone rzeczy,
  4. być konsekwentną w swych realizacjach i postanowieniach,
  5. dalej pobierać lekcje jazdy konnej,
  6. nie szukać wymówek 
  7. dzielnie tworzyć stworzonego bloga
Tych wyzwań mogłabym wypisać więcej, ale na tych wymienionych zależy mi najbardziej.
Napiszcie, czy podobnie jak ja macie swoje wyzwania na ten rok.



2 komentarze:

  1. Nie przejmuj się tym co pomyślą inni bo oni najzwyczajniej w świecie mogą przecież się mylić :-)
    Ja dokładnie rok temu robiłam to samo zatem życze TOBIE powodzenia i z przyjemnością będę tu zaglądać.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń