czwartek, 11 lutego 2016

z konsekwencją na bakier ..

O tym, że z konsekwencją u mnie na bakier to już wiecie nie będę więc przynudzać (dla niewtajemniczonych, nie miałam kupować nowych pozycji książkowych dopóki nie przeczytam części posiadanych już książek, które cierpliwie czekają na swoją kolej na półkach mojej biblioteczki) .
Do rzeczy. A więc, z tych nie konsekwencji lada dzień dokładnie 15-16 luty odbierać będę  kolejną zakupioną książkę w placówce sklepu Empik. Książka jest z gatunku moich ulubionych książek fantasy. Do tego okazuje się, że jest to I tom Trylogii Klątwy, co oznacza, że pewnie niebawem ukażą się kolejne tomy. Pozycja ta ma już swoich wielbicieli i otrzymała bardzo dobre recenzje.
Ową książką jest Porwana Pieśniarka autorstwa Danielle L. Jensen. Książka wydana jest w miękkiej oprawie i liczy 470 stron. Cieszy mnie również fakt, że książka ta będzie kolejną pozycją, która będzie mogła wejść do wyzwania czytelniczego, w którym biorę udział, mianowicie "Czytamy fantastykę".



pozdrawiam
 

4 komentarze:

  1. To już pewnie masz ją w rękach :) Miłego czytania i frajndy w wyzwaniu :)
    Pozdrawiam
    Jadwiga
    Zajęcza Nora

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za komentarz. Rzeczywiście jestem już w jej posiadaniu. Oczywiście chciałabym już ją przeczytać, ale musi troszkę poczekać. Teraz jestem w trakcie czytania książek ze stosiku, który opublikowałam we wcześniejszym poście. Jedną już czytam, cztery czekają, więc ta jest na pozycji 5. Poza tym jedyne czego mi brakuje to czasu, żeby sprostać tym wyzwaniom. Ale co tam grunt to pozytywne myślenie. I tego będę się trzymać.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem nie Jadwiga, a ja :P Nominowałem ciebie do LBA Nominacja tutaj :) Zapraszam do zabawy :)
    Pozdrawiam
    Zając

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominacje, oczywiście z przyjemnością wezmę w niej udział. Chętnie podejmę wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń