sobota, 20 lutego 2016

moda, blog, inspiracja

Jak zdążyliście się już zorientować w moim blogu nie skupiam się na jednej tematyce czy pasji. Chociaż na razie większą jego cześć w tej chwili zajmują książki. Nie bez kozery nazwałam się twórczo zakręcona, a to dlatego, że uwielbiam robić, wiele różnych rzeczy. Jestem osobą wielu pasji. Jest wiele rzeczy, które mnie "kręcą", których chciałabym jeszcze spróbować. Tak jak już pisałam w informacji "o mnie" uwielbiam rękodzieło, książki, modę i wiele, wiele jeszcze innych rzeczy.
Ale do rzeczy, dlaczego o tym wspominam. O tuż dla tego, że jakieś kilka dni temu trafiłam na artykuł na stronie onet.pl. Jego tytuł, który zamieściłam poniżej zachęcił mnie do jego przeczytania, ponieważ moda to coś co od zawsze lubiłam śledzić.
"Nowa fala modowych blogerek - to one teraz wyznaczają trendy!"
Myślę. że dla wielu osób, które interesują się modą artykuł ten mógł stać się pomocny, dlatego i was zachęcam do jego lektury.
http://vumag.pl/trendy/modowe-blogerki-joanna-biawo-olivia-kijo-herwearbouts/d76twr

Poniżej przedstawiam fragment artykułu

Kręcone włosy, profesjonalizm i miłość do czerni, czyli joannabiawo.com
Jo­an­na od lat zwią­za­na jest z bran­żą mo­do­wą, a od 2009 roku pro­wa­dzi rów­nież bloga. Można okre­ślić go w 3 sło­wach; pro­fe­sjo­nal­ny, es­te­tycz­ny, li­fe­sty­lo­wy. Pro­wa­dzo­ny bez zbęd­ne­go na­dę­cia, urze­ka szy­kow­ny­mi sty­li­za­cja­mi, re­la­cja­mi z po­ka­zów mody, po­ra­da­mi. To, co go wy­róż­nia, to przede wszyst­kim zdję­cia z na­tu­ral­nym uśmie­chem na twa­rzy - nie wszech­obec­nym „dziub­kiem”. Czuć, że au­tor­ka bawi się modą,  zna się na mo­dzie i umie o niej pisać.
http://​joannabiawo.​com/​

zachęcam do lektury


2 komentarze:

  1. Ciekawy artykuł, chyba muszę się przyjrzeć nieco bliżej tym blogom :) Sporo o blogerkach można znaleźć na elle.pl

    OdpowiedzUsuń