sobota, 6 lutego 2016

Moje pierwsze wyzwanie czytelnicze

Wyzwanie:
czy wytrwam, czy podołam nie wiem sama, jestem ciekawa, zobaczymy

Właśnie zgłosiłam się do mojego pierwszego w życiu wyzwania czytelniczego  "Z półki".
Ponieważ jestem początkująca postanowiłam wystartować z Poziomu 1- liczba przeczytanych
książek /'z półki"- od 1 do 5

 Czemu akurat to wyzwanie odpowiedź jest bardzo prosta. Na półkach mojej biblioteczki znajduje się całe mnóstwo książek, które już od bardzo długiego czasu cierpliwie czekają na swoją kolej. Mam nadzieję i liczę na to, że dzięki temu wyzwaniu wiele z tych książek zostanie przeczytanych.



     
      chcesz także wziąć udział w wyzwaniu         zapraszam
       http://dzosefinn.blogspot.com/

http://www.dzosefinn.blogspot.com/2015/12/01-z-poki-wyzwanie-czytelniczne-na-2016.html








Wyzwanie składa się z 6 poziomów + poziom "Mistrz"

Poziom 1- liczba przeczytanych książek "z półki" - od 1 do 5
Poziom 2- liczba przeczytanych książek "z półki" - od 6 do 10
Poziom 3- liczba przeczytanych książek "z półki" - od 11 do 15
Poziom 4- liczba przeczytanych książek "z półki" - od 16 do 20
Poziom 5- liczba przeczytanych książek "z półki" - od 21 do 25
Poziom 6- liczba przeczytanych książek "z półki" - od 26 do 30
Poziom "Mistrz"- liczba przeczytanych książek "z półki" - powyżej 31

Celem wyzwania jest przeczytanie książek ze swojej biblioteczki nabytych przed 2016 rokiem. Sami wybieramy poziom od którego będziemy startować.

♦ ZASADY ♦

1. Wyzwanie trwa od 1 stycznia 2016 do 31 grudnia 2016.
2. Liczą się WSZYSTKIE książki przeczytane między w/w czasie, niezależnie od tego:
     a) w którym momencie dołączyłeś/aś się do wyzwania,
     b) czy napisało się jej recenzje, czy nie,
3. NIE LICZĄ SIĘ KSIĄŻKI JUŻ PRZECZYTANE – to znaczy jeśli masz np. książkę nabytą w 2014 roku i w tym samym roku ją przeczytałeś, i chcesz ją przeczytać jeszcze raz w 2016 to ta pozycja już się nie liczy. Liczą się tylko nieprzeczytane książki nabyte przed 2016 rokiem.
4. Do wyzwania mogą przystąpić wszyscy i w każdym momencie, wystarczy skorzystać z niżej załączonego linku http://www.dzosefinn.blogspot.com/2015/12/01-z-poki-wyzwanie-czytelniczne-na-2016.html , który odsyła do formularza. Osoby, które nie prowadzą bloga, mogą wkleić link do swojego profilu z wirtualnej biblioteczki np. Lubimy Czytać lub Na kanapie (zależy to od tego, gdzie macie założone konto).
5. We własnym zakresie wybieramy, do którego poziomu będziemy startować.
6. Każdy uczestnik (bloger) zobowiązany jest do zamieszczenia podlinkowanego banera z wyzwaniem, który można pobrać poniżej.
7. Można w każdym momencie zrezygnować z wyzwania, jednakże nie popadajmy w skrajny pesymizm ;).
8. Zapisy na 2017 rok rozpoczną się prawdopodobnie pod koniec grudnia 2016.
9. W razie niejasności, proszę pytać!

pozdrawiam
P.S. trzymajcie kciuki :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz