piątek, 5 lutego 2016

marzy mi się wiosna


Marzy mi się wiosenka, cieplejsze dni, kolory za oknem ... .
Nie mogąc się jej doczekać postanowiłam sprawdzić co słychać na stronach z roślinami na portalu http://allegro.pl/  Jakże by inaczej wybór przeogromny, dla każdego coś interesujące. Ja również znalazłam rośliny, które mnie interesowały, o tym, że je tam znajdę nie miałam najmniejszych wątpliwości.
Oczywiście jak się pewnie domyślacie na samym oglądaniu i podziwianiu się nie skończyło. Przecież jak już znalazłam te małe cudeńka, to nie mogłam ich nie kupić. 
Kupiłam i już jestem ich szczęśliwą posiadaczką. 
Teraz czekają zabezpieczone na ciepłe dni, kiedy to znajdą swoje miejsce w moim ogródeczku i na tarasie.
Teraz przedstawię wam moje cudeńka. 
Oczywiście zdjęcia przedstawiają już większe okazy, moje za jakiś czas też tak będą wyglądały.


Hortensja Limonkowa












 

Clematis wielkokwiatowy Nelly Moser Biel i Róż
















Clematis botaniczny Violet Pink pełny












Motyli krzew Biała Budleja












Motyli krzew Budleja  Nanho Blue

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz