czwartek, 17 listopada 2016

coś dla osób lubiących zabawę z rękodziełem

TILDA I NIE TYLKO ... 
Zabawa w szmatki, łatki i takie tam ...


Jakiś czas temu kupiłam sobie dwie książki hobbystyczne poświęcone szmaciankom i nie tylko.
Od jakiegoś już czasu nosiłam się z myślą o ich zakupie. Stało się i jestem w ich posiadaniu. Teraz mam już tylko nadzieję, że znajdę odrobinę czasu, żeby co nie co uszyć sobie z obu książek.

Pierwszą z nich jest jest Mit Tilda Durch das Jahr autorstwa Tone Finnanger. Książka wydana w języku niemieckim. Dla mnie nie ma to znaczenia, ponieważ potrafię szyć, więc wystarczy mi fakt, że książka zawiera gotowe szablony. Wydana w formacie A4 zawiera 188 stron, w twardej oprawie. Pięknie wydana, kolorowa, pięknie ilustrowana z gotowymi wzorami .


Druga to Tilda i jej domek również autorstwa Tone Finnanger wydana w języku polskim, w twardej oprawie. Książka również pięknie ilustrowana zawierająca gotowe wzory. Książka liczy 134 strony.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz