sobota, 19 listopada 2016

Premiery i przed premiery

Premiery i przed premiery

W piątek odebrałam w Empiku zamówione wcześniej książki jedna z nich miała swoją premierę                 09-11-2016 i jest nią "Noc Kupały"Katarzyny Bereniki Miszczuk. Dla niewtajemniczonych jest to drugi tom cyklu Kwiat Paproci. Pierwszą cześć cyklu rozpoczęła "Szeptucha". 
Jestem bardzo ciekawa jak potoczą się dalsze losy Gosławy i Mieszka.  
Zazdrość, zdrada i kwiat paproci.
Czy młoda szeptucha ocali miłość do Mieszka ?
Zaczyna się dobrze nieprawdaż.

Druga premiera książkowa to "Świąteczna Kafejka" autorstwa Amandy Prowse. Zamówiłam tę książkę między innymi ze względu na tytuł i okładkę, Uwielbiam Boże Narodzenie, a ponieważ święta tuż tuż chciałam powoli wprowadzić się w świąteczny nastrój. 


Przed premiera
Dla być może zainteresowanych chciałam podzielić się informacją, że można już składać zamówienia (w Empiku) na przed premierę, która będzie miała miejsce 11-01-2017r . Przed premierowa książka to ostatnia już część cyklu Trylogii Klątwy pod tytułem "Waleczna czarownica" Danielle L. Jensen .
Ja już zamówiłam. 




pozdrawiam i zachęcam do zakupu :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz