niedziela, 2 lutego 2020

Wyzwanie Bookieciarni CzytAkcja luty

Wyzwanie CzytAkcja

Mamy Luty, więc to już drugi miesiąc wyzwania CzytAkcja.
Lutowe wyzwanie jest pod hasłem "abecadło z pieca spadło"
"Interpretacja:
W lutym czytamy książki, których tytuły zaczynają się na poszczególne litery alfabetu:
* zaczynając od jego początku, czyli tytuł na literę A, B, C itd.,
* zaczynając od końca, czyli tytuł książki na literę Ż, Ź, Z itd,
* wybierając jedną literę np. „J” i wówczas czytamy książki, których tytuły są tylko na literę „J”.

Koło ratunkowe na luty:
🎯 Dopuszczalne są również inicjały autora książki, jeśli nie znajdziecie tytułu,
🎯 można pomijać w alfabecie litery z polskimi znakami np. Ź, Ą, Ć, Ś itd."

Ja wybrałam literę "K" co oznacza, że muszę przeczytać książki, których tytuły zaczynają się właśnie na tą literę.

"K" moje wybory książkowe:


Wszystkie książki są z mojej domowej biblioteczki, także jak dobrze pójdzie książki z mojej poczekalni książek do przeczytania pomniejszą swoje szeregi super.
Na pierwszy ogień idzie Kłamca Jakuba Ćwieka.

W styczniu wyzwanie było pod hasłem "Kobieta", czyli czytaliśmy książki, gdzie na okładce była kobieta.
Przeczytane książki pochodzą również z mojej domowej biblioteczki :)
Udało mi się przeczytać cztery książki:

Agnieszka Janiszewska Aleja starych topoli tom I     moja ocena 7/10
Agnieszka Janiszewska Aleja starych topoli tom II    moja ocena 7/10
P.C.Cast+Kristin Cast Naznaczona    moja ocena 7/10
P.C.Cast+Kristin Cast Zdradzona       moja ocena 7/10

Ocena książek w skali od 10 do 1, przywdziewam ten sam system co nasze guru :-) czyli założycielka Bookieciarni. W ten sposób uniknę pomyłek trzymając się jednej skali ocen:

10 - WYBITNA
9 - Fenomenalna
8 - Rewelacja
7 - Bardzo dobra
6 - dobra
5 - może być
4 - raczej przeciętna
3 - słaba
2 - bardzo słaba
1 - beznadziejna i najczęściej niedoczytana

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz