sobota, 19 marca 2016

Bestsellerowa seria New York Timesa

Gail Carriger to autorka powieści składającej się jak dotąd z czterech części:
Bezduszna, Bezzmienna, Bezgrzeszna, Bezwzględna.
Jestem w posiadaniu trzech pierwszych części. A po ich przeczytaniu stałam się fanką autorki.


Co sprawiło, że sięgnęłam po nie :

  1. Szata graficzna, jestem wzrokowcem i to co pierwsze mnie przyciąga to okładka;
  2. gatunek, tym razem jeden z moich ulubionych do którego mam ogromną słabość, nie inaczej, to książki  fantasy;
  3. krótki opis wprowadzający przyszłego czytelnika co znajdzie na stronach wybranej książki.
To chyba główne czynniki, które sprawiają, że sięgam po tę, a nie inną publikację. 
Tak jak już wspomniałam stałam się fanką autorki i czekam aż dotrze do mnie zakupiona już czwarta część serii pt. Bezwzględna.
Oczywiście zaraz po jej przeczytaniu podzielę się wrażeniami.
Myślę, że będzie jedną z tych, które wezmą udział w wyzwaniu czytelniczym "Czytamy fantastykę".

 Wspomnę, że są to powieści o wampirach, wilkołakach i ...  parasolkach.
Główną bohaterką jest Alexiia Tarabotti, której ojciec był Włochem, a ona sama jest bez duszy. Zaczyna się ciekawie nieprawdaż na ciąg dalszy zapraszam do lektury. 
Naprawdę polecam książki napisane lekko przyjemnie, a do tego zabawnie. Często podczas czytania śmiałam się pod nosem.
Żeby was bardziej zachęcić przytoczę fragment pierwszej części Bezduszna .


  







Polecam









4 komentarze:

  1. "Bezduszna" - pierwsza część wciągnęła mnie bez reszty, ciekawy pomysł na fabułę, dużo śmiechu i ten klimat "starego" Londynu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą w 100%, dlatego też nie mogę doczekać się co kryje "Bezwzględna".

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygowało mnie to - muszę koniecznie sięgnąć
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń