sobota, 19 marca 2016

Maszyna do pisania

Pewnie większość z was zna twórczość Katarzyny Bondy autorki wielu powieści kryminalnych.
Jeżeli chodzi o mnie  kryminały to gatunek, po który też lubię sięgać.
Mimo, że nazwisko Katarzyny Bondy jest mi znane nie miałam okazji zapoznać się z jej twórczością, wszystko przede mną. Jednak nie w tym rzecz. Ostatnio ukazała się jej nowa publikacja pod tytułem Maszyna do pisania. Jest to kurs kreatywnego pisania i to właśnie ta książka zwróciła moją uwagę. Nie jest to kryminał, z których znana jest autorka.

Krótki fragment:
Pisania, jak każdego zawodu, można się nauczyć. Kurs kreatywnego pisania Katarzyny Bondy, królowej kryminału, da początkującym pisarzom narzędzia, by mogli swoje pisarskie pomysły realizować pewnie, świadomie i coraz doskonalej. Wyjaśni, jak wygląda struktura powieści i w przystępny sposób uporządkuje teorię konstruowania tekstów literackich. Pomoże także przyszłym pisarzom w odkrywaniu ich mocnych stron, otworzy ich na inną percepcję świata, nauczy samodyscypliny oraz tego, jak szukać tematów i pomysłów.
... pisania można, a nawet trzeba się nauczyć!"
Katarzyna Bonda

Nie żebym miała jakieś aspiracje do napisania książki, ale chętnie poznam tajniki dobrego pisania. W tej kwestii cały czas raczkuję, więc chętnie pogłębię wiedzę w tym zakresie. A kto wie może odkryję w sobie ukrytą gdzieś głęboko w zakamarkach własnego umysłu pasję, która zmieni całe moje dotychczasowe życie. Kto wie, kto wie ...













pozdrawiam                                                                                                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz