poniedziałek, 11 stycznia 2016

Witam
No i jak to w życiu często bywa z postanowieniami moje dały w łeb. Obiecałam sobie, że nie kupię kolejnych książek dopóki nie przeczytam paru z całkiem pokaźnej listy książek oczekujących na przeczytanie na pułkach mojej biblioteczki. Niestety bądź "stety" konsekwentna w tym postanowieniu nie byłam. Nie mogąc się oprzeć nowym propozycjom czytelniczym, a konkretnie jednemu w wydaniu  III tomowym stanę się posiadaczką (czekam na zamówienie) książek zatytułowanych KRÓLOWIE PRZEKLĘCI

Pakiet: Królowie przeklęci. Tomy 1-3 - Druon Maurice
 Poniżej przedstawiam opis, po przeczytaniu którego po prostu nie mogłam oprzeć się  pokusie zakupu tychże książek.
A ostatnie zdanie przypieczętowało zakup, ponieważ jestem fanką  Pieśni lodu i ognia Georga R.R. Martina.

Trzytomowe wydanie cyklu "Królowie przeklęci".
Pakiet zawiera powieści:

  • "Król z żelaza"
  • "Zamordowana królowa"
  • "Trucizna królewska"
  • "Prawo mężczyzn"
  • "Wilczyca z Francji"
  • "Lew i lilie"
  • "Kiedy król gubi swój kraj"
W 'Królach przeklętych" jest wszystko. Królowie z żelaza, zamordowane królowe, bitwy i zdrady, kłamstwa i żądze, oszustwa, rywalizacja rodów, klątwa templariuszy, podmieniane niemowlęta, wilczyce, grzech i miecze, wielka dynastia skazana na upadek ... Ato wszystko (no, prawie wszystko) zaczerpnięte żywcem z kart historii.I wierzcie mi: rody Starków i Lannisterów nie mogą się nawet równać z Kapetyngami i Plantagenetami. Bez względu na to, czy jesteście historycznym geekiem czy miłośnikiem fantastyki, od książek Druona nie będziesz się mógł oderwać. To prawdziwa gra o tron.
Jeśli lubisz "Pieśń lodu i ognia" -George R.R. Martin pokochasz ;Królów przeklętych".

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz