czwartek, 28 kwietnia 2016

książki, książki ...


Książki, książki ach te książki, czyż im oprzeć się można ?

Co róż na stronach księgarń internetowych oraz witrynach sklepowych pojawiają się nowe propozycje książkowe, pełen wachlarz od koloru do wyboru. Każdy znajdzie coś dla siebie. Ja również znalazłam coś dla siebie. Są to wydania, o których już wspominałam we wcześniejszych postach. Ta więc od dnia dzisiejszego jestem w posiadaniu trzech nowych książek, które zasilą szeregi mojej biblioteczki . W śród nich znalazła się "Szeptucha" Katarzyny Bereniak Miszczuk; "Florystka" Katarzyny Bondy oraz "Audrey w domu" Luca Dotti, wspomnienia o mojej mamie.


Trzy gatunki fantastyka, kryminał, biografia.
Pierwszy uwielbiam, w drugim lubuję, a w trzecim dopiero raczkuję.
Wszystkie trzy zdają się być intrygujące, szatą graficzną kuszące, opisem frapujące.
Jakie się okażą ?
Wszystko przede mną ... .





Po przeczytaniu na pewno podzielę się wrażeniami jakie na mnie zrobiły.







pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz