wtorek, 22 sierpnia 2017

Podniebny lot

R.K. Lilley
Podniebny lot
Opowieść o instynkcie, dotyku, pożądaniu i rozkoszy.

     Cóż właściwie nie wiem od czego zacząć, do zakupu zachęciła mnie po raz kolejny okładka zaraz potem tytuł i właściwie na tym mogłabym zakończyć. Chyba nie do końca wiedziałam czego mogę się spodziewać po tym wydaniu. Mimo, iż książka nie należy do najgrubszych nie specjalnie szło mi jej czytanie, jednak jakoś udało mi się przebrnąć przez całą opowieść. Niestety nie zrobiła na mnie większego wrażenia. Może dlatego, że nie gustuję w tego rodzaju opowieściach. Dlatego pozwolę sobie nie zgłębiać tematu i nie przytaczać o czym jest ta historia. Dodam tylko, że jak ktoś czytał 50 twarzy Greya i lubi takie klimaty to ta seria może przypaść mu do gustu.
Ja poprzestanę na pierwszej części.






Tytuł: Podniebny lot
Tytuł oryginału: Up in The Air. In Flight
Seria: w Przestworzach
Autor: R.K. Lilley
Wydawnictwo: Helion
Tłumaczenie: Olgierd Maj
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Ilość stron: 317
Forma: książka

Dla zainteresowanych poniżej podaję tytuły kolejnych części serii.
Seria w Przestworzach:
  1. Podniebny lot
  2. Pod samym niebem
  3. Uziemnieni
  4. Pan Przystojny


Podniebny lot
Pod samym niebem
Uziemieni
Pan Przystojny

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz